@iqreklama.czLinkedIn

Blog

Graf prodeje aneb marketingová propagace prostřednictvím haptické reklamy

Z pojištění zážitek – dvojnásobné prodeje za šest měsíců

30. 06. 2025

Jak zazářit s tématem, které se běžně setkává s odmítnutím? Haptika pomohla společnosti Signal IDuna generovat pozitivní ohlasy i dvojnásobné prodeje.

Případová studie

Digitál nestačí: Proč investovat do zajímavé reklamy

21. 06. 2025

Proč v době digitálu vsází světové brandy na haptickou reklamu? Ty, které lze „zažít rukama“, mají náskok.

Psychologie reklamy

Bestseller v prodeji Muzea Louvre

13. 06. 2025

V pařížském Louvre je Rubikova kostka jedním z nejprodávanějších produktů v muzeálním obchodě a 

generuje tak pro muzeum významné příjmy díky vysokým prodejům.

Případová studie

První dojem, který prodává

02. 06. 2025

Jak přesvědčit o jedinečnosti brandu ještě dřív, než řeknete jediné slovo? Díky radiating efektu.

Psychologie reklamy

Haptický doping: jak na zvýšený prodej v lékárnách

26. 05. 2025

Interaktivní skládačka pomohla lékárníkům lépe vysvětlit systém SeniCare a zvýšila prodeje o 15 % za 8 týdnů.

Případová studie

Rubikova kostka slaví 50 let. Září v kampaních světových značek

19. 05. 2025

Z hlavolamu ikonou. Rubikova kostka slaví 50 let — spojuje generace i světové značky.

Psychologie reklamy

British Petroleum - Interní komunikace

07. 05. 2025

British Petroleum zvýšila zapojení zaměstnanců při zavádění nástroje pro sdílení znalostí - a to díky využití haptiky, která zlepšila interaktivitu a motivaci v týmu.

Případová studie

Objevte sílu haptiky s Magic Bio Kostkou

05. 05. 2025

Magic Bio kostka je víc než jen reklamní předmět. Je to revoluční nástroj, který spojuje ekologický přístup a inovativní formu hmatové reklamy.

Ekologie a udržitelnost

Psychologie haptické reklamy

28. 04. 2025

Proč je haptika tak účinná a jak její potenciál využíváme v reklamě? Potvrzeno výzkumy, ověřeno praxí.

Psychologie reklamy

Primingový efekt dotykem

14. 04. 2025

Prvotní dotek značky může být tím nejsilnějším prvním dojmem. Co je priming a jak funguje?

Psychologie reklamy