@iqreklama.czLinkedIn
Graf prodeje aneb marketingová propagace prostřednictvím haptické reklamy

Z pojištění zážitek – dvojnásobné prodeje za šest měsíců

Ruku na srdce – když se řekne pojištění, většina lidí raději odvrátí pozornost i zrak. Jenže – jak účinně marketovat nepopulární téma a přinést měřitelné výsledky?

S výzvou přišla německá společnost Signal IDuna: vylepšený produkt pojištění SI Work-Life chtěla dostat mezi své obchodníky a makléře tak, aby ho nejen pochopili, ale také si ho oblíbili a následně jej rádi a přesvědčivě nabízeli svým klientům.

Výchozí situace:

  • Trh: Bankovnictví a pojišťovnictví
  • Problém: Prvotní skepticismus sales oddělení k novému produktu, obecný nezájem klientů o produkty pojištění
  • Cíl: Nadchnout interní tým prodejců, předat atraktivní message novým klientům a zajistit prodej

Zadání:

Úkolem bylo vytvořit nástroj pro podporu prodeje, který:

  • srozumitelně vysvětlí výhody nového produktu,
  • bude interaktivní a zábavný,
  • podpoří interní motivaci obchodního týmu i zájem koncových zákazníků,
  • a v konečném důsledku zvýší konverze a důvěru ve značku.

Řešení:

Díky netradičnímu spojení fyzického zážitku a kreativně zpracovaných informací v podobě nekonečné karty si uživatelé mohli s produktem doslova pohrát a přitom si zapamatovat to podstatné. Pohyb, obraz a interakce na místo nudných frází a nicneříkajících pojmů.

 

Karta s nekonečným skládacím mechanismem doslova přetočila pohled na pojištění. Novinky, důležitá čísla a produktové varianty vynikly způsobem, který podpořil hlubší pochopení a zapamatování.

Výsledek:

  • Z počáteční skepse se stalo nadšení.
  • Prodeje SI Work-Life vyskočily o 100 % už během prvních 6 měsíců.
  • Kvalita prodejních rozhovorů vzrostla, díky čemuž se z původně „nudného“ tématu stal přirozený a srozumitelný dialog.
  • Obchodníci uváděli, že klienti výrazně méně řešili cenu produktu – klíčový ukazatel silné hodnotové prezentace.

Shrnutí:

V situaci, kdy pojištění patří mezi „těžko prodejné“ produkty, se SIGNAL IDUNA odhodlala pro inovativní formu komunikace – a vyplatilo se. Spojením interaktivního printu a zajímavé kreativy vznikl prodejní nástroj, který:

  • učinil abstraktní srozumitelným,
  • podpořil motivaci obchodníků,
  • zvýšil důvěru zákazníků,
  • výrazně navýšil prodeje.

„Obchodní tým byl opravdu nadšený – a my jsme během šesti měsíců zdvojnásobili prodej Work-Life. Téměř neuvěřitelný výsledek.“ Detlef Tripp, Vedoucí marketingu pro životní a penzijní pojištění, Signal Iduna

 

Chcete přetvořit i vaše téma na zážitek? Ozvěte se nám nebo si požádejte o vzorek.