Když kvalita brandu mluví na první dotek

Jak přesvědčit o jedinečnosti brandu ještě dřív, než řeknete jediné slovo? Využijete dokonalého psychologického fenoménu, který v komunikaci vaší značky převezme tu nejtěžší práci hned v úvodu: Zaujme zákazníka unikátní hodnotou vaší služby či produktu tím, že přenese kvalitu formy na kvalitu obsahu.

Jedinečná forma svědčí o jedinečném brandu

Ve zkratce: to, co vypadá a působí kvalitně, vnímáme jako kvalitní i po obsahové stránce. Tzv. radiating effect spočívá v tom, že vlastnosti objektu (jako povrch, materiál, váha, struktura nebo pohyb) podvědomě ovlivňují vnímání jeho hodnoty. A to včetně sdělení, která objekty nesou.

Zážitek, který vyzařuje kvalitu

U haptické reklamy funguje efekt radiace naplno – každý detail magické kostky, nekonečné karty nebo známé rubikovy kostky budí dojem kompetence a originality:

  • Plynulý skládací pohyb působí hravě, ale zároveň precizně
  • Kvalitní materiál a dokonale zpracované hrany podporují dojem spolehlivosti
  • Chytrý mechanismus skládání evokuje kreativitu a technickou důmyslnost

To vše má silný dopad na to, jak příjemce vnímá nejen nosič sdělení, ale především vaši značku, která za ním stojí.

 

Kdo už využil kouzlo haptické reklamy

Strategická výhoda

Detaily hrají v klíčovou roli – a to i ty, které působí podprahově. Díky formátům haptické reklamy může váš mailing nebo prezentační materiál okamžitě vytvořit dojem důvěry, profesionality a relevance ještě dřív, než stačíte říct první větu.

Zanechte dojem, který přetrvá

IQ reklama zdaleka není jen forma. Funguje jako dokonalý nosič emocí, hodnot a pozice značky skrze každý pohyb a dotek.

Využijte haptickou reklamu ve svůj prospěch a předběhněte konkurenci – nechte kvalitu mluvit za váš brand.

 

05. 05. 2025
Sdílet